A parafa környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis erős.
Parafa huzat felpattintható szemüvegekhez - Sárga
A parafa környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis erős.
Méretek: 18 x 8 x 3 cm
A csomag egy csavarozható parafa tokot tartalmaz szemüveghez.
Igen, tényleg parafából van
Szinte mindannyian ismerjük a parafát. A legtöbb embernek a borosüvegben vagy a padlón lévő parafa jut eszébe, de a parafát sok más dologra is használják. A parafa kiváló szigetelő tulajdonságokkal rendelkezik, vízálló, könnyű, de mégis erős, ráadásul elegáns anyag.
Egy kicsit a parafáról
A parafát a főként Dél-Portugália sikátoraiban növő parafatölgy kéregének levágásával nyerik. Még a nemzeti fájuk is. Portugália területén minden ilyen fát szigorú szabályok szerint kell gondozni, engedély nélkül még elhalt fát sem lehet kivágni. A parafatölgynek két fajtája van, az egyik az életkorral fokozatosan egyre jobb kérget kap, a másik pedig ugyanolyan kéregminőségű. A második típust szűz kéregnek nevezik, és nem használják termékek előállítására.
1870-ben Portugáliában megalapították az Amorim céget. Elkezdte nagy mennyiségben ültetni ezeket a fákat, és különféle célokra feldolgozni a kérget. Az egész a bordugókkal kezdődött, de a cég minden évben milliókat fektet kutatásba és fejlesztésbe. Ennek köszönhetően a parafa még a Marsra is eljutott. Magas hőmérsékletállósága miatt űrsiklók hegyére használják.
Büszkék vagyunk rá, hogy ez a termék rendelkezik a PETA - Jóváhagyott Vegán tanúsítvánnyal.
Mi az a PETA?
Az állatok jogaiért küzdő és a veganizmust népszerűsítő szervezet. Megpróbálja megváltoztatni az állatok kezelésének feltételeit, elsősorban 4 területre összpontosítva:
Tenyésztés és üzemek - húsfeldolgozási célú tenyésztés és a hús feldolgozási helye
Laboratóriumok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
Ruházati ipar - szőrme kereskedelme és beszerzése
Szórakoztatóipar - cirkuszok
A különféle tiltakozásoknak és kampányoknak köszönhetően sok ruhamárka felhagyott a szőrme használatával (Polo Ralph Lauren, Armani...). Az olyan kozmetikai cégek, mint az Avon és a Mary Kay, leállították termékeik állatokon történő tesztelését. Ezek a kampányok a világ minden tájáról érkező hírességeknek köszönhetően is nagy sikert arattak, például: Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások.
Egyszerűen fogalmazva, ez a tanúsítvány garantálja, hogy a termék nem tartalmaz állati összetevőket, és nem tesztelték állatokon.